Hugues Cazenave, założyciel i Prezez Grupy OpinionWay, podzielił się z naszymi gośćmi spostrzeżeniami na temat wyzwań branży badawczej i wizją OpinionWay Polska, nowej firmy na naszym rynku.
Anna Oualid, szefowa badań Social Media w Grupie OpinionWay, pokazała, jak praktycznie korzystać z analiz wypowiedzi w mediach społecznościowych na różnych etapach procesów badawczych i jak łączyć te wyniki z innymi podejściami badawczymi.
Piotr Sztabiński, Dyrektor ds. Rozwoju w OpinionWay Polska, wskazał na zalety podejścia online communities, jako narzędzia doskonale dopasowanego do potrzeb i zachowań współczesnych konsumentów. Wskazał również na różnorodne zastosowanie tego narzędzia, wykraczające znacznie poza dobrze znane na rynku polskim zastosowanie, jakim jest „dzienniczek” przed grupami fokusowymi.
Nicolas Curtelin, Dyrektor Zarządzający w OpinionWay Polska, mówił natomiast o możliwościach hybrydyzacji danych, analiz one source oraz łączeniu różnych baz danych. Hybrydyzacja to sposób na ulokowanie naszych analiz w jak najszerszym kontekście decyzji i zachowań konsumenckich, a więc danych zbieranych pasywnie, jak i poprzez deklaracje, wprost.
Na koniec, Piotr Sztabiński podzielił się wynikami badania OpinionWay Polska na temat doświadczeń i nastawienia Polaków do korzystania z nowoczesnych technologii w handlu (online i offline). Tłem dla tych wyników było porównanie między Polską, a innymi krajami (Francja, USA), w których Grupa OpinionWay przeprowadziła analogiczny sondaż.