OpinionWay jest prekursorem innowacji w analizie rynku, badaniu komunikacji i sektorze badania opinii.
Socjolodzy, psychosocjolodzy, etnolodzy, konsultanci, dziennikarze, reporterzy, data designerzy, programiści, statystycy, matematycy - łączy jedna pasja: nieustępliwe tworzenie i testowanie nowych sposobów przeprowadzania badań rynkowych we współpracy ze startupami i innowacyjnymi firmami w celu przyspieszenia procesów, obniżenia kosztów i uczynienia danych jeszcze bardziej rzetelnymi oraz użytecznymi dla biznesu.
W badaniach ilościowych i jakościowych, w analizie twardych danych (geolokalizacja, paragony, frekwencja, itp.) badaniach społecznych po modele predykcyjne, OpinionWay od początku działalności stosuje system mix-metodologii©
W dostarczaniu wyników OpinionWay wykorzystuje kombinacje nowoczesnych form prezentacji, jak infografiki (także interaktywna wizualizacja danych, plakaty, motion design) i media-rich design (obrazy, dźwięk, wideo) oraz warsztaty.