Nasze najświeższe infografiki !
Wykorzystanie mini-stron internetowych to jeden z naszych sposobów na prezentację wyników badania. Online'owy, dynamiczny sposób prezentowania danych pozwala jeszcze lepiej dostosować się dostosowanemu do potrzeb komunikacyjnych Klientów. Zapewnia też stabilne ramy dla komunikacji i popularyzacji wyników w Internecie, walcząc jednocześnie z coraz bardziej efemerycznym charakterem informacji w sieci.
Mini-strona internetowa może być w pełni spersonalizowana, aby odzwierciedlać wizerunek marki i jej identyfikację wizualną (logo, kolory, font, projekt graficzny itp.) i pozwala zebrać w jednym miejscu wszystkie wyniki badania (dynamicznie prezentowane wyniki badań, informacje prasowe, dokumenty do pobrania, odnośniki do mediów społecznościowych, itp.).
Mini-strona to atrakcyjna, dostępna i dynamiczna platforma komunikacyjna zaprojektowana w całości w formacie responsive design przez co spełnia potrzeby komunikacji cyfrowej i może być przeglądana na wszystkich rodzajach urządzeń (komputer, smartfon, tablet). Tym samym mini-strony spełniają niezbędne warunki dla efektywnego budowania wizerunku marki w mediach, jej zauważalności i budowania ruchu na twoich stronach.
Od momentu powstania, OpinionWay przywiązuje najwyższą wagę do sposobu, w jaki prezentowane i rozpowszechniane są wyniki naszych badań.
Wszyscy, od kierownika projektu po dyrektora jednostki biznesowej, przeszli szkolenie z zakresu Wizualizacji Danych i Storytellingu.
Naszym celem jest, aby wyniki badań prowadzonych dla naszych Klientów, były łatwiejsze w odbiorze, bardziej perswazyjne i atrakcyjniejsze.
Mini klip, Prezi, Motion Design, plakat, czy interaktywny dashboard…? OpinionWay doradzi w zakresie najlepszego wykorzystania i prezentacji wyników.
VoxPop to idealne narzędzie do zrozumienia spontanicznego punktu widzenia opinii publicznej na dany temat i zaprezentowania go w trakcie konferencji prasowej, na stronach internetowych oraz w sieciach społecznościowych.