Badania Omnibus

Dostosowywanie się do potrzeb:

 

  • Wyniki dostarczane w zaledwie 48 godziny - ankieta została sfinalizowana we wtorek rano, a wyniki dostępne w czwartek wieczorem.
  • Pełna możliwość integracji multimediów w ramach pre- i post-testu reklam, testu konceptu, czy wizualizacji lub ofert produktów.
  • Bardzo konkurencyjne ceny, obliczane na pytanie (jednostka pytań) i prawie połowę tańsze niż rozwiązania face-to-face.

 

Wiarygodna metodologia:

 

  • Badanie jest realizowane CAWI, jednak z wykorzystaniem systemów, które działają jako responsive design, przez co ankieta wygląda tak samo dobrze na komórce, co na komputerze stacjonarnym.
  • Badania przeprowadzane są na próbie 1000 osób i reprezentatywnej próbie populacji Polaków w wieku 18+ lat.
  • Do każdej fali badania jest losowana nowa, w pełni reprezentatywna próba.
  • Reprezentatywność zapewnia próba kwotowa, budowana według kryteriów płci, wieku, zawodu, po stratyfikacji według regionu zamieszkania i kategorii aglomeracji.