Opieka zdrowotna

Lekarze ogólni, specjaliści, farmaceuci, pacjenci

 

Szeroka międzynarodowa wiedza specjalistyczna

 

Dział badawczy healthcare prowadzi badania z pracownikami służby zdrowia i pacjentami-konsumentami zarówno we Francji, jak i za granicą: badania ilościowe oparte na panelach pacjentów lub pracowników służby zdrowia, badania jakościowe online, grupy fokusowe, blogi lub społeczności pacjentów, badania etno-wizualne, mix metodologiczny ©, badania w mediach społecznościowych, analityka.

 

3 główne rodzaje badań:

 

1 / BADANIA MARKETINGOWE

 

  • Testowanie koncepcji / pozycjonowania,
  • Testowanie / ewolucja marketing mixu,
  • Pre-testy i post-testy komunikacji (pacjenci i pracownicy służby zdrowia),
  • Badanie wizerunku i znajomości,
  • Badanie zwyczajów i zachowań oraz postaw (konsumpcja, recepty, porady),
  • Badania satysfakcji z usług,
  • Badania efektywności siły sprzedaży,
  • Szacowanie rynku oraz cenzusy. 

 

2 / BADANIA OPINII

 

  • Badania opublikowane w celu wzmocnienia efektów kampanii komunikacyjnej (komunikaty prasowy, infografiki, konferencja prasowa).

 

3 / BADANIA ŚRODOWISKOWE

 

  • Równoległe badania z udziałem pacjentów i pracowników służby zdrowia,
  • Badanie nakazanych zachoweń w kontekście konkretnej jednostki chorobowej z przypadkami pacjentów lub bez nich,
  • Badania jakości życia,
  • Badania doświadczeń pacjentów koncentrujące się na określonej jednostce chorobowej.