OpinionWay na Świecie

 

Po założeniu pierwszej filii OpinionWay w Tunezji, kolejna powstała w Maroku w 2016 (w Casablance), a następnie w Algierii w 2019 (w Algierze).

 

Ten rozwój wpisuje się w międzynarodowe otwarcie Grupy, która wzmacnia obecność w tym regionie i - szerzej - na całym kontynencie afrykańskim, rynku o dużym potencjale wzrostu w dziedzinie badań marketingowych.

 

Poprzez rozszerzenie skali działania, OpinionWay umożliwia reklamodawcom w tym regionie dostęp do całej metodologicznej wiedzy Grupy w zakresie badań marki, komunikacji, satysfakcji i potencjału rynkowego, aby wspierać ich w coraz bardziej innowacyjny sposób w ich rozwoju i rozumieniu rynku.

 

Korzystając ze wszystkich doświadczeń OpinionWay w zakresie innowacji w badaniach marketingowych, nowe oddziały regionalne oferują swoim klientom i potencjalnym klientom lokalny dostęp do wszystkich zasobów hybrydowych i metodologii opracowanych przez grupę OpinionWay we Francji (online communities, social media intelligence, analiza emocji itp.) i gwarantuje usługi spełniające oczekiwania najbardziej wymagających graczy lokalnych oraz regionalnych.

 

Nasze marokańskie biura, położone w Casablance, są wyposażone w pomieszczenia do prowadzenia grup fokusowych i warsztatów ko-kreacyjnych, design thinking, itp..

 

Pod koniec roku 2019 Grupa OpinionWay rozszerza swoją międzynarodową obecność, otwierając nowy oddział w Polsce, kraju członkowskim Unii Europejskiej z utrzymującym się wysokim wzrostem gospodarczym i szybko rozwijającym się w ostatnich latach rynkiem.

 

OpinionWay Polska posiada biura w dwóch miastach: w Warszawie (Client Service) w Krakowie (Produkcja) . Umożliwia to Grupie zaspokajać rosnący popyt krajowy, oferując klientom krajowym i międzynarodowym korzyści z całej ekspertyzy i metodologii Grupy.

 

Ten dalszy rozwój jest dla OpinionWay naturalny, gdyż znaczą część obrotów zawsze pochodziła z badań międzynarodowych (w Europie, ale także w Stanach Zjednoczonych, na kontynencie afrykańskim, w Azji, Chinach, Japonii itd.).

 

„Dzięki szybkiemu wzrostowi w ostatnich latach Grupa OpinionWay osiągnęła właśnie krytyczny rozmiar, który pozwala jej wejść w nową fazę rozwoju międzynarodowego. Szybko udało się nam stworzyć filie o wysokim potencjale w Maroku, Algierii i Tunezji. Teraz przyspieszymy i otworzymy nowe firmy pod naszą marką na kontynencie afrykańskim i w Europie Jesteśmy przekonani, że innowacyjne oferty opracowane przez OpinionWay we Francji (w analityce, Social Media Intelligence, hybrydyzacji danych, online communities, itp.) będą pomyślnie wdrażane poza granicami Francji.” - mówi Hugues Cazenave, CEO i założyciel OpinionWay.