Luksus

 

Wywiad z celami rzadkimi i o wysokim pułapie dochodów

 

Od ponad dekady OpinionWay regularnie przeprowadza badania wśród HNWI (High-Net-Worth Individual), VVR (Very Very Rich), Top3, Top5, Top10, menedżerów i liderów opinii.

 

OpinionWay ma duże doświadczenie w badaniach obejmujących w szczególności następujące cele:

 

  • Właściciele zegarków wysokiej biżuterii,
  • Duzi sponsorzy,
  • Nabywcy luksusowej biżuterii,
  • Klienci luksusowych produktów gotowych do noszenia lub produktów skórzanych Maison,
  • Konsumenci „Grand cru” lub „flacon d’exception” itp.

 

OpinionWay przywiązuje dużą wagę do wartości klienta, szczególnie w świecie luksusu. Każdy kontakt jest traktowany z najwyższą uwagą. W przypadku tych badań OpinionWay wychodzi poza tradycyjne techniki badawcze i opracowało unikalną wiedzę i podejście oparte na:

 

  • Dyskrecji (anonimowość respondenta),
  • Elastyczności (dopasowanie do harmonogramu rozmówcy, a nie odwrotnie),
  • Szacunku dla relacji między Luxury Maison i jego klientem (upewnienie się, że badanie jest prawdziwym atutem strategii CRM),
  • Świadomości lokalizacji odpowiednich dla klientów luksusowych (unikanie efektu laboratoryjnego),
  • Tradycji wyrażania spersonalizowanej wdzięczności (symboliczny znak podziękowania),

 

Podejścia badawcze dostosowane do rynku dóbr luksusowych

 

  • Terminy rozmów dostosowane do harmonogramów rozmówców (a nie odwrotnie),
  • Dyskusje grupowe w porze lunchu lub kolacji w prywatnej przestrzeni w renomowanych restauracjach,
  • Zaproszenia do udziału w ekskluzywnych wydarzeniach,
  • Projekt ankiety dostosowany do każdego badania,
  • Procedury informacji zwrotnej od klientów, obejmujące wszystkie części firmy, od CEO po doradców sklepowych.

 

Szeroki zakres rodzajów badań

 

  • Badania ilościowe i jakościowe (Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Chiny, Hongkong, Rosja, Dubaj, USA, Japonia, Brazylia),
  • Badania wizerunku,
  • Testy przed wprowadzeniem produktu na rynek, pre- i post-testy reklam,
  • Profilowanie klientów
  • Badania eksploracyjne na rynkach dóbr luksusowych (np.. ekskluzywne produkty żywnościowe w Chinach, pierścionki zaręczynowe na rynkach wschodzących, działalność charytatywna, rynek dóbr luksusowych w Rosji itp.).

 

Prestiżowi klienci… którzy chcą zachować anonimowość

 

  • Wysokiej klasy zegarki jubilerskie,
  • Przybory do pisania,
  • Biżuteria,
  • Moda & akcesoria
  • Wina i alkohole.