MetaRapport

Analiza potrzeb, zachowań i przewidywań Polaków związanych z metawersum

Rozwój współczesnych technologii jest na etapie, który dla części z nas kojarzy się z filmami lub książkami sci-fi, takimi, jak chociażby „Śnieżyca” (Neal Stephenson) – na którą też nie rzadko powołują się eksperci od metawersum chcąc zaznaczyć wczesny ślad tej idei.

 

 

Dla nas, jako konsumentów, marek i biznesów  zmiany te są  nieuchronne - czy nam się to podoba czy nie. Zgodnie z ideą OpinionWay „Uczynić świat łatwym do zrozumienia, aby móc podjąć działania teraz i wyobrazić sobie przyszłość” już teraz nasi Klienci mogą zapoznać się z tym co nadchodzi aby mogli wyciągać dla siebie odpowiednie wnioski i podjąć ewentualne działania.

 

 

 

Raport powstał we współpracy z Agencją 24/7 Communication pomoże zaznajomić się z pojęciem metawersum i oraz zrozumieć na jakim etapie świadomości znajduje się polskie społeczeństwo, jakie niesie szanse dla rozwoju biznesu, ujawni obawy z jakimi borykają się Polacy w kontekście metawerse i jakie faktyczne zagrożenia z tego wynikają.

 

Raport prezentuje m.in.:

  • czym jest metawers z punktu widzenia Polaków?
  • jaka jest nasza świadomość tego medium i jak chcemy z niego korzystać?
  • jakie niesie za sobą szanse i możliwości?
  • jakie trendy kreśli w świecie biznesu i rozrywki?
  • jak szukać okazji do zmonetyzowania szans w metawersum?

 

 


POBIERZ RAPORT